Zwroty i reklamacje
Uskarżanie się
W przypadku chęci zgłoszenia odbioru wadliwego produktu prosimy o kontakt pisemny na adres naszego biura lub e-mail na adres you@youbeautyshop.pl.
1. Reklamacja – krok pierwszy
W celu szybszego rozpatrzenia reklamacji prosimy o załączenie jak największej ilości szczegółów dotyczących reklamacji oraz załączenie zdjęć wady. Otrzymasz do 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji.
2. Zapakuj reklamowany produkt
Jeśli chcesz odesłać produkt, pobierz i wypełnij formularz Formularz skargi.
Następnie zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem i wyślij paczkę na poniższy adres.
3. Paczkę prosimy odesłać na adres z dopiskiem REKLAMACJA
MED MILES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Łopuszańska 37, 02-220
Warszawa, Poland
4. Rzeczy do zapamiętania
- Jeżeli do zamówienia została wystawiona faktura VAT, prosimy o dołączenie jej do przesyłki.
- Pamiętaj, aby starannie zapakować przesyłkę i zabezpieczyć ją przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie.
- Sprzedawca stosuje środki techniczne wymagane przez obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych, zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
- Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki otrzymasz odpowiedź na reklamację. W przypadku pozytywnej recenzji zwrócimy pieniądze na Twoje konto w ciągu 14 dni od daty decyzji.
Wskazówki dotyczące zwrotów
Zakupione produkty możesz zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu wystarczy wysłać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy pisemnie na adres naszej siedziby lub pocztą elektroniczną na adres you@youbeautyshop.pl
1. Pobierz formularz
Najpierw pobierz i uzupełnij plik formularz zwrotu..
2. Zapakuj produkt
Zapakuj zwracane produkty wraz z wypełnionym formularzem
3. Paczkę prosimy odesłać na adres z dopiskiem: ZWROT
MED MILES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Łopuszańska 37, 02-220
Warszawa, Poland
4. Rzeczy do zapamiętania
- Jeżeli do zamówienia została wystawiona faktura VAT, prosimy o dołączenie jej do przesyłki.
- Pamiętaj, aby starannie zapakować przesyłkę i zabezpieczyć ją przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
- Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.
- Po otrzymaniu paczki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Środki zwracamy na Twoje konto do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki