Uskarżanie się

W przypadku chęci zgłoszenia odbioru wadliwego produktu prosimy o kontakt pisemny na adres naszego biura lub e-mail na adres you@youbeautyshop.pl.

1. Reklamacja – krok pierwszy

W celu szybszego rozpatrzenia reklamacji prosimy o załączenie jak największej ilości szczegółów dotyczących reklamacji oraz załączenie zdjęć wady. Otrzymasz do 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji.

2. Zapakuj reklamowany produkt

Jeśli chcesz odesłać produkt, pobierz i wypełnij formularz Formularz skargi.

Następnie zapakuj produkt wraz z wypełnionym formularzem i wyślij paczkę na poniższy adres.

3. Paczkę prosimy odesłać na adres z dopiskiem REKLAMACJA

MED MILES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Łopuszańska 37, 02-220

Warszawa, Poland

4. Rzeczy do zapamiętania

  • Jeżeli do zamówienia została wystawiona faktura VAT, prosimy o dołączenie jej do przesyłki.
  • Pamiętaj, aby starannie zapakować przesyłkę i zabezpieczyć ją przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie.
  • Sprzedawca stosuje środki techniczne wymagane przez obowiązujące przepisy o ochronie danych osobowych, zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
  • Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu.
  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki otrzymasz odpowiedź na reklamację. W przypadku pozytywnej recenzji zwrócimy pieniądze na Twoje konto w ciągu 14 dni od daty decyzji.

Wskazówki dotyczące zwrotów

Zakupione produkty możesz zwrócić do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym celu wystarczy wysłać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy pisemnie na adres naszej siedziby lub pocztą elektroniczną na adres you@youbeautyshop.pl

1. Pobierz formularz

Najpierw pobierz i uzupełnij plik formularz zwrotu..

2. Zapakuj produkt

Zapakuj zwracane produkty wraz z wypełnionym formularzem

3. Paczkę prosimy odesłać na adres z dopiskiem: ZWROT

 

MED MILES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Łopuszańska 37, 02-220

Warszawa, Poland

4. Rzeczy do zapamiętania

  • Jeżeli do zamówienia została wystawiona faktura VAT, prosimy o dołączenie jej do przesyłki.
  • Pamiętaj, aby starannie zapakować przesyłkę i zabezpieczyć ją przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
  • Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.
  • Po otrzymaniu paczki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Środki zwracamy na Twoje konto do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki